Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 23 december 2014

Snaidero keuken in Wassenaar

Gisteravond ben ik naar Wassenaar gereden om de Snaidero keuken van project 651 op te leveren.

De keuken is een paar weken terug door Jan en Joop gemonteerd. De klant is nét verhuisd en ik mocht voor het eerst gaan koken in hun nieuwe Italiaanse design keuken. Een mooie gelegenheid natuurlijk om de keuken aan klant uit te leggen (met name de apparatuur).


Ik was bij het inmeten natuurlijk ook bij klant geweest en toen zag het er echt totaal anders uit. Wat een metamorfose! Het is echt totaal anders geworden. Heel erg mooi! Op de projectpagina van de klant kunnen jullie de foto`s zien van vóór en na de verbouwing.


Bij deze keuken in Wassenaar heb ik zoals jullie op bovenstaande foto kunnen zien een pantrykast ingebouwd. Dit is bedoeld om het blad opgeruimd te houden. Hier onder nog de video die ik een poosje terug van deze pantrykast heb gemaakt.



Tenslotte. Met de klant heb ik afgesproken om nog het volgende op het blog te plaatsen:

Lijstje temperaturen / tabel hoge druk stoomoven

Gebruiksaanwijzing hoge druk stoomoven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten