Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 december 2014

Snaidero Ola 20 keuken bij klant (project 622)

Onlangs ben ik bij de klant geweest van de Snaidero Ola 20 keuken van project 622. Van deze Italiaanse design keuken heb ik een video gemaakt. Deze video is heb ik hier onder ingesloten.



Bezoek de projectpagina van deze klant om meer te weten te komen over deze keuken. Op deze pagina zie je bijvoorbeeld dat de ronde hoekkast op het eind van de keuken in het werk is aangepast door monteur Jan.

Zelf ben ik in "blijde verwachting" van een nieuwe Snaidero Ola 20 keuken voor in de showroom. Klik hier om naar de pagina van de nieuwe Snaidero Ola 20 showroomkeuken te gaan.


Hier boven tenslotte nog een foto van de andere Snaidero Ola 20 keuken in onze showroom. Deze keuken mag eventueel voor een gereduceerd tarief onze toonzaal verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten