Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 februari 2015

Snaidero keuken in Amsterdam

Vandaag is monteur Steef naar Amsterdam geweest voor de Snaidero keuken van project 649. Er moest nog een zeeppompje bij gemonteerd worden. Hij heeft gelijk wat foto`s gemaakt van deze keuken.


De klant van dit project kwam eigenlijk binnen voor een andere showroomopstelling. De maten doorgenomen met de klant en inderdaad, die keuken pastte. Maar ik zei `m dat de S20 showroomopstelling eventueel ook zou kunnen. Maar die keuken had ik eigenlijk bedacht voor een appartement aan de Herengracht met een visgraat vloer. Dat had ik zomaar voor ogen toen ik die keuken tekende voor in de showroom.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik zat heel warm. Het was alleen niet de Herengracht maar wel een appartement niet ver er vandaan. Een paar dagen later kwam de partner van de klant ook mee en werd de zaak beklonken.


Toen de keuken nog in de showroom stond had ik hem nog op video gezet. Deze video heb ik hier onder ingesloten.



En de keuken waar klant eigenlijk op binnenkwam (de S12 showroomkeuken) is trouwens een paar weken na de S20 showroomkeuken eveneens verkocht. Ook deze showroomkeuken gaat naar een klant uit Amsterdam. Leuk hé!

Klik hier om de andere showroomkeukens te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten