Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 10 maart 2015

Neff apparaten in de "oude" lijn

Zoals ik vorige week al schreef zijn de roestvrijstalen "oude lijn" apparaten van Neff bijna op. Ik heb vorige week nog een heleboel roestvrijstalen Neff apparaten binnen gekregen. Vandaag zijn de eerste Neff apparaten weer opgehaald hier om bij de klanten bezorgd te worden.


Er zijn nog klanten waar roestvrijstalen Neff apparaten zijn aangeboden in de offerte. Ik kan de beschikbaarheid van deze apparaten echter niet meer garanderen. Sommige apparaten zijn inmiddels écht op. Ik probeer m`n Neff apparaten website zo snel mogelijk up-to-date te hebben.


Voor de keukens in Zuid Afrika ben ik nu ook wat verder. De douane papieren zijn nu ook geregeld. Dus de container kan nu echt weg. Vanmiddag met monteur Jan de tickets geboekt. Gelukkig waren we er op tijd bij dus we hebben nog een betaalbare rechtstreekse vlucht gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten