Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 maart 2015

Showroomkeukens in Snaidero Ola 20

Daarnet nog de klant aan de telefoon gehad die de vorige Ola20 showroomkeuken opstelling heeft gekocht (zie foto hier onder). De klant is nu echt zover en de keuken kan geplaatst worden in de nieuwbouw woning van deze klant in Amsterdam. Deze showroomkeuken stond immers nog steeds opgeslagen.


De huidige showroomkeuken Ola 20 in Grigio Cemento is inmiddels ook al verkocht. Deze keuken gaat naar een klant in Breda. Voor in de plaats van de Grigio Cemento Ola heb ik weer een zwart/witte Ola 20 besteld zoals ik voorheen dus ook al in de showroom had. Dus hoge kasten in het wit en eiland in antraciet.

De grap is dat deze showroomkeuken al verkocht is voordat hij is geplaatst. Deze keuken gaat naar een klant in Italië. De klant heeft hem voorlopig nog niet nodig, zodoende blijft deze keuken voorlopig hier in de showroom staan.


Klinkt een beetje overdreven om zo vaak keukens in de showroom te wisselen. Maar ik heb graag m`n showroom altijd "vers". Zodoende wissel ik vaak m`n keukens uit zodat het altijd nieuw is wat mensen zien in de showroom. Klik hier voor de actuele lijst met m`n showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten