Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 19 maart 2015

Snaidero keuken in `s Gravenzande

Gisteravond ben ik naar `s Gravenzande gereden voor de oplevering van de Snaidero keuken van project 647.


Deze keer ben ik niet bij de klant wezen koken, ze hadden immers niet gekozen voor een hoge druk stoomoven.

Om toch niet met lege handen aan te komen had ik zeeuwse bolussen meegenomen (had m`n vrouw voor me opgehaald). Ik hoop heel binnenkort de video op het blog te zetten hoe je die bolussen zelf kunt maken in je Neff oven. Het recept voor de Zeeuwse bolus had ik twee weken terug al op het blog gezet.


Onderweg naar `s Gravenzande kwam ik bij geval nog de vervoerder van Snaidero tegen. Heb even snel een praatje gemaakt en ben weer doorgereden. Vanmorgen vroeg is hij hier wezen lossen (onder andere de Snaidero keuken van projekt 644 in Barendrecht).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten