Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 20 april 2015

S100 showroomkeuken versie in het Engels

Een poosje terug had ik een Italiaanse design keuken verkocht in Manchester aan Marion en Clive. Deze keuken is inmiddels ook geplaatst.

Het viel de klant echter op dat ik alleen Nederlandstalige video`s had. Ze vonden eigenlijk dat ik beter ook video`s in het Engels kon maken. Bij deze dus de S100 showroomkeuken in het Engels.



De video`s van showroomkeukens in het Nederlands vind je trouwens hier terug.

Als de woning van Marion en Clive klaar is hoop ik nog even bij ze langs te gaan om de inbouwapparatuur in te stellen en uit te leggen. Ik denk dat dit niet al te lang meer zal duren.


Klik hier om naar het laatste bericht te gaan op dit blog over keukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten