Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 april 2015

Snaidero Zuid Afrika

Veel mensen sturen berichtjes nu ik samen met Jan in Zuid Afrika ben. Ik kan ze niet allemaal beantwoorden. Daarom een blogpostje over onze belevenissen. Maar in het kort; het is hier fantastisch.


Vanmorgen werd ik gewekt door monteur Jan. Mammamia, het leek wel of hij aan het trommelen was op de deur. Maar ik slaap nou eenmaal heel vast. Jan zelf was wakker geworden van de ibissen (die vliegen hier over het huis).

Hoe dan ook, om een uur of 9 bij klant begonnen in Somerset West (Kaapstad).


Alle kasten stonden beneden achter slot en grendel. Ik heb samen met een sterke man uit Zimbabwe (Lenmo) alles naar boven gesjouwd. Was ik echt de hele dag mee bezig.
De hoge kasten van de grote keuken zijn nu geplaatst. Op de foto zie je dat de Neff oven wordt gemonteerd. De sterke man uit Zimbabwe helpt Jan. Heel veel mensen daar komen uit Zimbabwe. Heel harde werkers.


Om vijf uur 's middags zijn we gestopt. Snel naar huis om te wassen en vervolgens naar een restaurant gegaan. In het huis waar we slapen hebben we soms internet. Dus kunnen we even met thuis skypen of zoals nu 's avonds laat een blogpostje schrijven.


O ja. Af en toe is er ook geen stroom. Loadshedding noemen ze dat.
We hebben dus met kaarslicht gegeten in een restaurant. Ze konden nog koken op gas. Maar de ovens deden het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten