Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 6 mei 2015

Keukens in Zuid Afrika, koken met de stoomoven

Gisteren heeft monteur Jan toch nog heel de dag gewerkt aan de keukens hier in Zuid Afrika. Er zat toch nog best veel tijd in het aansluiten van de keukens, kitwerk en nastellen van de deuren.


Zelf ben ik samen met klant naar de supermarkt geweest. We hebben mosselen, kingclip en varkenshaas gekocht om klaar te maken in de stoomoven

De supermarkt hier is trouwens echt niet minder als een Albert Heijn. Het lijkt meer op een Tesco zoals ze in Engeland hebben.


's Avonds hebben we voor het eerst gekookt in de nieuwe keuken (de grote keuken boven). Heel gezellig en leuk om te doen.

Hoewel de mosselen hier groter zijn had ik ze net als in Nederland gewoon in 1 minuut klaar op 120 graden. De kingclip filet was niet heel dik, heb die dus 4 minuten op 85 graden gedaan.


Als hoofdgerecht had ik varkenshaas (85 graden), deze was heel dik. Zodoende 25 minuten stomen en vervolgens op kleur op de teppan yaki. Hier onder de video die ik (bij een andere klant) gemaakt heb over varkenshaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten