Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 2 mei 2015

Keukens in Zuid Afrika, omtimmeren en aansluiten

Vandaag zijn Jan en ik weer verder gegaan met de keukens in Zuid Afrika. Ook bij de grote keuken hebben we de omtimmering klaar nu.


De omtimmeringen zijn klaar nu. Jan doet nu het loodgieterswerk; het aansluiten van de kranen, hotfill close in boiler etcetera.

Met het aansluiten van de keukens kan ik niet echt veel helpen. Ik heb dus het bakkie (zo noemen ze een pickup hier) maar afgetankt. Nou ja, hier doen ze dat voor je.


Ze wassen gelijk je ramen en zetten de banden op spanning. De bedoeling is wel dat je een paar rand fooi geeft. De vorige keer wist ik dat nog niet, dus ik heb die meneer alsnog een fooi gegeven. Blij
dat hij was (dat ik het had onthouden).


Morgen (Zondag) werken we natuurlijk niet. Ik heb afgesproken om deze keer met Prosper mee te gaan naar kerk hier in Somerset West. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten