Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 30 mei 2015

Showroomkeuken S100

Op m`n youtubekanaal heb ik verschillende video`s geplaatst over het werken met de stoomoven.



Vorig jaar heb ik best veel video`s gemaakt in de S100 showroomkeuken met de hoge druk stoomoven, zoals bijvoorbeeld bovenstaande video over Sint Jacobsschelpen.

Sinds kort is er echter ook de nieuwe FullSteam oven van Neff. Dit is een "alleskunner". Dus een super goede oven én stoomoven in 1 apparaat. Vandaar dat ik begonnen ben met video`s te maken met dit apparaat.

Deze Neff FullSteam oven wil ik nu dus ook inbouwen in de S100 showroomkeuken. Deze showroomkeuken wil ik dus gaan veranderen qua configuratie. De showroomkeuken zou voor het gemak het best in z`n geheel vervangen kunnen worden. Dan kan ik de aangepaste S100 showroomkeuken terug zetten.

Ik heb daarom de showroomkeuken in de aanbieding gezet. Klik hier voor de aanbiedingspagina van de S100 showroomkeuken.


Bij de aanbiedingsprijs is overigens nog niet inbegrepen de verschuifbare Iroko houten snijplank, de barkrukken en de Artichoke lamp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten