Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 mei 2015

Snaidero keuken Zuid Afrika

Daarnet kreeg ik onderstaand berichtje per mail vanuit Zuid Afrika.

Hi Rudy.
We hebben weer een visje genomen en ik moet je zeggen, het was weer heerlijk.
Heb wel even geklaagd dat ik het visje aan de kleine kant vond. :)
Ze misten jullie en vonden het jammer dat jullie er niet bij waren, wij ook maar wie weet.
Beste groeten!



Wij (Jan en ik) missen Zuid Afrika ook hoor :). De buren van de klant hadden ook een keuken nodig, dus...

En voor wie het leuk vindt. Ik heb een aantal foto`s en video`s van ons Zuid Afrika avontuur op deze pagina gezet.

Hier in Nederland is het gewone leven weer begonnen. Er lag een hele grote stapel werk te wachten toen ik weer op kantoor kwam, maar dat is natuurlijk ook wel heel fijn. De eerste keuken is al weer verkocht :).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten