Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 31 juli 2015

Montage nieuwe showroomkeuken S100

Daarnet zijn de markiezen weer opgehangen voor boven de showroom. De markiezen zijn nu zwart en dat past beter bij de Snaidero huisstijl als de blauwe markiezen die er eerst zaten.

Het begint nu zomer te worden hier in Zeeland, dus voor de mensen die de bovenwoning van me huren is het ook wel fijn dat er weer zonwering is.


Niklas de keukenmonteur is nog steeds bezig met de nieuwe S100 showroomkeuken. Op de foto hier onder kun je zien dat hij al heel ver is. Het verschil met de vorige S100 keuken is de hoge druk stoomoven. Ik denk namelijk dat voor heel veel klanten de Neff FullSteam oven-/stoomoven alleen al volstaat.


Zoals ik een paar dagen terug al schreef; voor de mensen die net als ik heel enthousiast zijn over de hoge druk stoomoven blijft de S100 keuken mét hoge druk stoomoven ook gewoon leverbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten