Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 juli 2015

Snaidero keuken in model Orange Evolution

Op de vorige EuroCucina in Milaan (2014) heeft Snaidero de Orange Evolution gepresenteerd. Van deze Snaidero keuken heb ik vorig jaar ook wat foto`s op het blog gezet.


Inmiddels zijn er weer nieuwe studiofoto`s van het keukenmodel Snaidero Orange Evolution. Bij deze vandaag dus op het blog. Een two-tone keuken in hoekopstelling. Hierbij is Bianco Artico hoogglans lak gecombineerd is met grafiet grijs hoogglans. Dit zie je ook bij de Snaidero Orange keuken bij deze klant in Noordwijk.


Met deze Orange Evolution is het model Orange "opgewaardeerd" naar een hoger niveau. De Orange was het eerste keukenmodel in de Sistema 22 keuken lijn en werd in 2009 gepresenteerd als "instapmodel" in deze lijn. Inmiddels is dat dus niet meer het geval.


Persoonlijk vind ik de oplossing met de rvs afzuigkap en klep bovenkasten echt een vondst. Heel leuk bedacht zo.


Bij de Orange klepkasten kun je overigens weer een kast van 180cm breed bestellen, zoals ik die in de vorige S16 showroomkeuken had (staat nu in Zuid Afrika). Nieuw is dat er nu ook klepkasten van zelfs 240cm breed zijn (echt waar!) of juist smaller 150cm.

Klepkasten hebben overigens als voordeel ten opzichte van bovenkasten met draaideur dat je je hoofd niet zo snel stoot tegen een deur. Ook vind ik ze er wel wat strakker ogen op een of andere manier.

Toevallig heb ik vorige week in Landsmeer nog een keuken verkocht met klepkasten (3x90cm).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten