Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 16 juli 2015

Snaidero keukens in wit hoogglans lak

Gisteren ben ik naar Landsmeer geweest om een nieuwe keuken in te meten (Snaidero keuken project 687).

Dichtbij deze klant heb ik vorig jaar nog een keuken geleverd (Snaidero keuken project 615 in Landsmeer).


Onderweg kreeg ik nog een leuk berichtje binnen via Whatsapp van de klant van Snaidero keuken project 675 in Monster. Jan en Joop hebben de keuken bij deze klant gemonteerd.

Zoals je kunt zien gaat het om een wit hoogglans Snaidero keuken met een Corian werkblad. De V50 spoelbak is ondergebouwd in dit werkblad. Zie hiervoor onderstaande video.



Ik heb de foto`s van klant inmiddels bijgeplaatst op de projectpagina van klant. Na de bouwvak hoop ik nog bij deze klant langs te gaan om de inbouwapparatuur uit te leggen en natuurlijk te kijken hoe alles is geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten