Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 augustus 2015

De nieuwe S15 showroomkeuken

Vandaag hebben de mannen weer hard gewerkt in de showroom. Op de inbouwapparatuur na is de nieuwe S15 showroomkeuken nu klaar.

Zoals jullie kunnen zien is het net als de vorige keer een hoge kastenwand met eiland er voor. Alleen is de keuken nu wel iets groter geworden.

De nieuwe showroomkeuken is nu in Bianco Luce hoogglans lak gespoten, een iets minder witte kleur als Bianco Artico hoogglans (die kleur heb ik al best veel staan in de showroom).


O ja. Nog een ander verschil met de vorige S15 showroomkeuken. De nieuwe showroomkeuken heeft een composiet werkblad in plaats van Corian. Composiet is toch iets voordeliger als corian en ik kwam er achter dat ik geen enkel composiet werkblad meer in de showroom had liggen (alleen maar Corian en roestvrijstaal).

Lees hier meer over het verschil tussen corian en composiet werkbladen.


Tenslotte. Zoals jullie weten ben ik zelf op vakantie nu. Ik ben nu met m`n gezin in Engeland. Vandaag zijn we naar Canterbury gegaan om de Cathedraal te bezoeken. Al zijn we er al een keer of 7 geweest, het blijft toch altijd wel leuk om te bezoeken. En wat denken jullie. Komen we bij geval nog de juf van m`n zoon tegen op straat in Canterbury. Ik heb een paar vakantiefoto`s geplaatst op dit fotoalbum voor wie het leuk vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten