Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 26 augustus 2015

Keuken in Zeeland (Goes)

Vandaag is de keuken opgehaald voor Snaidero keuken project 681 in Goes (hier in Zeeland). De monteurs Jan en Joop zijn ingepland om hier morgen met de montage te gaan beginnen.


Bij deze klant in Goes heb ik een Neff Fullsteam oven verkocht. Dus een oven en stoomoven in 1 apparaat. Naast FullSteam heeft Neff ook VarioSteam. Op onderstaande video heb ik uitgelegd wat het verschil is tussen die 2.



Zelf heb ik het nog heel druk hier met het wegwerken van alle mails/aanvragen etcetera die tijdens de bouwvak zijn binnen gekomen. Mocht u dus nog op een reactie van mij wachten; ik ben er druk mee bezig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten