Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 augustus 2015

Keukenshowroom in Canterbury

Vandaag zijn we weer naar Canterbury geweest, m`n kinderen vinden het daar fantastisch dus opnieuw die kant op gereden. Ik kwam nog een keukenshowroom tegen, kon het niet laten om toch even op de foto te zetten.


Maar zoals jullie zien is het qua stijl toch wel wat anders als wat ik zelf in de showroom heb staan. Veel landelijker als wat ik gewend ben.


Ik heb wel wat vakbladen gekocht voor in de showroom (altijd leuk voor klanten) en wat boeken voor het bakken van taarten en zo. Ik denk er over om nog eens een video op te nemen van Chocolate Fudge Cake uit de Neff oven. Het is vast niet goed voor de lijn maar wel heel erg lekker.


De andere foto`s staan trouwens in dit album.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten