Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 15 augustus 2015

Showroomkeuken S20 in rvs / Bouwvak 2015

Een poosje terug heb ik het S20 keukeneiland geplaatst in de showroom. Een volledig roestvrijstaal eiland met een soort bargedeelte waar je aan kunt zitten.


Dit rvs keukeneiland kun je natuurlijk ook uitbreiden met een aantal hoge kasten. Bij de vorige S20 keuken heb ik dat hetzelfde gedaan, dat zie je bij dit Snaidero keuken project in Amsterdam.



Voor de zekerheid zet ik het er toch nog even bij: Mijn keukenshowroom is op dit moment trouwens gesloten in verband met bouwvak (vanaf zaterdag 22 augustus 2015 hoop ik weer terug te zijn in de showroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten