Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 9 september 2015

Snaidero keuken in Bergen op Zoom

Gisteravond ben ik op bezoek geweest in Bergen op Zoom bij de klant van Snaidero keuken project 658. Bij deze klant heb ik een S100 keuken geleverd met het eiland als het ware dwars geplaatst op de hoge kasten wand.


Omdat er spiegelplinten zijn gebruikt loopt de Bianco Carara marmeren vloer als het ware door onder de hoge kasten.

Eventueel kun je de plinten uiteraard ook in wit (hoogglans) krijgen, maar in deze situatie kwam het wel heel mooi uit zo.

Het roestvrijstaal van de keuken maakt het best wel strak allemaal, daarom heeft ook deze klant gekozen voor de schuifbare houten snijplank.


De klant vroeg me nog hoe je rijst moet klaar maken in de hoge druk stoomoven. Daarom heb ik dus deze video nog ingesloten bij dit berichtje:



De klant gaf aan heel blij te zijn met de keuken. Zo blij dat ik binnenkort een nieuwe offerte mag maken vertelde hij. Hij is namelijk bezig met een huis in Marokko...


Klik hier voor de Snaidero keukens hier in de showroom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten