Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 november 2015

Koffie maken met een Barista

Vrij veel klanten vragen om een ingebouwde waterkoker in de keuken. Staat immers opgeruimd op je werkblad (de waterkoker is "weg") en je hebt altijd kokend water bij de hand.

Maar een koffiemachine inbouwen is niet voor iedereen vanzelfsprekend. En eigenlijk vind ik dat niet helemaal logisch. Daarom heb ik onderstaande video gemaakt.



Gisteren had ik overigens wat geschreven over m`n bezoek bij Oro Caffè voor de koffiebonen. Nu zag ik daar een "koffie academie" voor Barista`s.


Nu leek het me leuk om zo`n Barista uit te nodigen hier in de keukenshowroom om de fijne kneepjes van het van te leren. Misschien zijn er meer mensen die dat leuk vinden. Laat maar weten als je er bij wilt zijn! Ik denk namelijk al zo`n Barista te hebben gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten