Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 16 november 2015

Neff ovens in gebruik

Vorige week had ik de video op het blog gezet over de kruidnoten. Wat leuk dat ik dan vanmorgen mailtjes binnen kreeg van mensen die ook echt de oven hadden aangezet.

Onderstaande mail kreeg ik bijvoorbeeld van de klant van Snaidero keuken project 681 hier in Goes.


Deze klant heeft de FullSteam oven met het luxe FullTouch display (dus geen knoppen voor de bediening maar een "ipad" bediening). Voor de video had ik immers een eenvoudiger Neff oven gebruikt.

Vorige week heb ik nog meer video`s opgenomen. Deze probeer ik op korte termijn op het blog te zetten hoor.

De feestdagen komen er weer aan, deze dingetjes hebben we daarom op video gezet:

Rozijnenstol uit de Neff VarioSteam oven (bakken met stoom)

Gegrilde kalkoen uit de Neff Pyrolyse oven

Crème Brûlée uit de Neff FullSteam oven



Vorig jaar had ik voor de feestdagen gekozen voor Kreeft (bovenstaande video). Sommige mensen vonden dit toch wat "zielig", je ziet immers dat het dier gedood moet worden. Daarom heb ik deze keer gekozen voor kalkoen, die wordt van te voren al door de slager voor je geslacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten