Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 november 2015

Snaidero keuken in de Lier / koken in de stoomoven

Voor vanavond heb ik afgesproken met de klant van Snaidero keuken project 677 in de Lier. Deze klant heeft een S100 keuken met een Míele hoge druk stoomoven bij me gekocht.

Ze had me gevraagd of ik langs wil komen om dit apparaat uit te leggen. Heb dus wat inkopen gedaan zodat ik straks wat dingetjes voor kan doen met hun stoomoven.


Inmiddels heeft Neff trouwens de FullSteam oven en verkoop ik steeds minder vaak een hoge druk stoomoven. Uiteraard zijn dit totaal verschillende apparaten en blijf ik (ook privé) enthousiast gebruiker van de hoge druk stoomoven.

De Míele vertegenwoordiger heeft me onlangs echter bezocht en gemeld dat ik vanaf 1 januari 2016 geen Míele dealer meer ben. Míele gaat me alleen apparaten leveren als ik twee complete keukens met Míele ga invullen in de showroom (ik had 1 keuken met Míele ingevuld).


Ik heb verteld dat ik dit niet ga doen omdat ik hoofdzakelijk de hoge druk stoomoven van Míele verkoop. Dus niet de andere apparaten zoals kookplaten en ovens. De meeste klanten die ik hier binnen krijg zijn gewoon wat enthousiaster over het merk Neff (sorry).

Anyway, ik krijg vanaf januari dus geen Míele meer rechtstreeks aangeleverd. Ik heb dus diezelfde dag nog de showroomkeuken met Míele apparaten uitverkocht aan een klant uit België (klik hier voor de andere showroomkeukens).

Jammer, maar het is gewoon zonde om twee keukens in de showroom te plaatsen die geen omzet genereren omdat er de "verkeerde" apparaten in zitten. En de Míele apparaten zijn toch gewoon verkrijgbaar op het internet, waarom zou ik het dan nog moeten opnemen in de showroom?




Hier boven tenslotte een video die ik gemaakt heb over de Neff FullSteam oven. Klik hier voor de afspeellijst met kook-/stoomvideo`s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten