Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 19 november 2015

Weer een keuken in Engeland verkocht

Vandaag had ik (onder andere) klanten uit Surrey (Engeland). Bij geval had ik een paar weken terug aan een andere klant uit Surrey ook al een keuken verkocht (Snaidero keuken project 700).


Om de Neff FullSteam oven goed uit te leggen hebben we dus van alles geprobeerd met ze (krab/mosselen/kabeljauw/rijst etc). Alleen het vlees had ik al wel van te voren voor ze klaar gemaakt (ook in de FullSteam oven).

Zoals jullie kunnen zien was het heel gezellig. De nieuwe keuken mag ik eind januari bezorgen. Het wordt Snaidero keuken project 703 in Camberley (Surrey dus).

O ja. Tijdens de vakantie heb ik samen met Robbert heerlijke krabbenpoten gegeten. Ik ben nu dus aan het proberen om ze hier ook zo lekker klaar te maken, maar dan in de FullSteam oven. De exacte ideale tijd heb ik nu nog niet, maar ik ben nog aan het experimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten