Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 28 december 2015

Kerstdagen weer voorbij

De kerstdagen zijn inmiddels weer achter de rug. Ik hoop dat het ook voor jullie fijne dagen zijn geweest.


Zelf heb ik o.a. vlees klaar gemaakt met de kerntemperatuurmeter in de oven. Hier onder nog de video die Maarten hier een poosje terug van heeft gemaakt.



Wat ik ook heel leuk vond is dat onze dochter van 5 heeft meegeholpen met het maken van de Crème Brûlée.

Hoe dan ook. De komende dagen hoop ik gewoon open te zijn. Op Oudjaarsdag wil ik echter wel wat eerder sluiten (11u `s morgens). Ik wil daarna namelijk een vluchtje met een Hoogvliegertje doen. Op Nieuwjaardag is de showroom ook gesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten