Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 februari 2016

Koken in Fullsteam oven van klant

Vandaag is de vervoerder van Snaidero hier weer keukens wezen lossen. Ook de Snaidero Time keuken voor project 708 in Wolphaartsdijk zat er bij. Jan en Joop willen morgen beginnen met de montage van deze keuken.


Vanavond hoop ik zelf naar Castricum te gaan voor de keuken van Snaidero project 671. De keuken is onlangs door monteur Niklas gemonteerd. De klant had wat barkrukken en een Neff Teppan Yaki nabesteld, dus die wil ik nog even bezorgen.


Omdat ze een Neff Fullsteam oven gekocht maak ik ook gelijk wat eten voor ze klaar. Ik ben dus even bij de visboer langsgeweest. Het lijkt me wel leuk om Sint Jacobsschelpen op de Neff Teppan Yaki te proberen.

Over Sint Jacobsschelpen heb ik al eerder eens een video gemaakt, maar dan gestoomd en niet op de Teppan Yaki.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten