Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 februari 2016

Nieuwe S13 showroomkeuken

Onlangs heb ik de S13 showroomkeuken verkocht aan de klant van keuken project 711 in Almere.


Voor deze vrijgekomen plaats in de showroom heb ik een nieuwe keuken besteld in mat glas. Alleen over het werkblad was ik er nog niet uit. Sinds gisteren heb ik ook dat besteld. Het wordt een combinatie van rvs en hout. Een roestvrijstaal gedeelte met koken en spoelen en een houten deel boven aan de "kamerkant" van het eiland.

Ik denk dat het warme hout heel mooi contrasteert met het koele rvs en glas.

Op dit moment heb ik overigens een Corian werkblad op de S13 keukenopstelling (zie onderstaande video).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten