Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 februari 2016

Snaidero kombuise

Sinds ik ook in Zuid Afrika keukens heb geleverd zijn er ook mensen van daar die nu m`n berichtjes volgen. Soms krijg je ook een berichtje terug zoals onderstaand berichtje uit Middelburg (maar dan in Mpumalanga en niet in Zeeland).


Grappig hé, Arnemuiden is ook gemeente Middelburg. En een keuken is in het Afrikaans een kombuis.


De keukens die ik in Zuid Afrika heb geleverd (waaronder bovenstaande S100 opstelling) staan overigens niet in Middelburg maar in Somerset Wes. Somerset Wes ligt veel Zuidelijker en in de buurt van Kaapstad en Stellenbosch.
Stellenbosch is eigenlijk wel een must-see voor het geval je ook in Zuid Afrika bent (zie onderstaande video).



Een kennis van me woont ook in Stellenbosch, vandaar dat monteur Jan en ik er ook op visite zijn geweest vorig jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten