Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 maart 2016

Showroomkeuken S13 gedemonteerd

Afgelopen weekend heb ik verschillende leuke berichtjes binnen gekregen van klanten over de gezellige avond afgelopen vrijdag. Bedankt hoor!

Ik hoop medio oktober nog een keer zoiets te organiseren ter gelegenheid van het 15 jarige jubileum van m`n keukenshowroom.


Op dit moment wordt er hard gewerkt hier in de Snaidero showroom door de monteurs Jan en Joop. De S13 showroomkeuken wordt nu gedemonteerd en opnieuw ingepakt. Deze keuken gaat naar de klant van project 711 in Almere.


Zodra de ruimte leeg is willen ze het leidingwerk gaan aanpassen. De nieuwe keuken wil ik namelijk werkend aansluiten zodat ik ook met deze showroomkeuken kookvideo`s op kan nemen.

Hier onder de tekening van de nieuwe opstelling van de S13 showroomkeuken. Het wordt een glazen keuken. Is weer eens wat anders.


Klik hier om de andere showroomkeukens te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten