Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 april 2016

Arclinea op de EuroCucina 2016

Dichtbij de stand van Snaidero op de EuroCucina stond dit jaar ook het Italiaanse merk Arclinea. Uiteraard heb ik daar ook even een bezoek gebracht en wat foto`s voor jullie gemaakt van de dingen die me opvielen.


Zo hadden ze een soort pantrykast maar dan met glazen deuren. Achter de deuren zat dan naast de spoelbak met kraan ook een grote wijnklimaatkast.

Ook hadden ze bij Arclinea een kastenwand met ietwat goudkleurige glazen deurvullingen. Als je deze deuren weg schoof kwamen de inbouwapparaten in het zicht.


Hier onder zie je de kastenwand met weggeschoven deuren. Eigenlijk een beetje een grotere versie van mijn oplossing om de druk stoomoven/wijnkoeler weg te werken in de S100 showroomkeuken.

Ook zie je dat ook bij ArcLinea de houten keuken weer helemaal terug is van weggeweest.


Tenslotte viel me nog op dat ook hier best veel met planten gedaan werd (was ook zo op de stand van bijv. Rossanna). De foto op de muur met verlichting er achter vond ik wel weer goed gelukt. Zelf heb ik zoiets met een Fiat 500 in de showroom maar dan nog zonder de verlichting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten