Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 19 april 2016

Gouden keukens

Het is nog maar enkele jaren terug dat de wit hoogglans keukens niet waren aan te slepen. Maar nu zie je toch wel dat de klant zich weer wilt onderscheiden. En dat kan.

Nu heb ik pas een keuken van glas in de showroom gezet, maar dat is nog heel behoudend als je onderstaande gouden keuken ziet. Ik kwam hem tegen op de EuroCucina in Milaan vorige week.


Vorig jaar op de beurs in Keulen zag ik ook al zoiets op de stand van Zeyko, ik denk dat dit soort keukens voornamelijk verkocht worden in het Midden Oosten.

Naast gouden keukens kwam ik ook een keuken in leer tegen. Met van die gestikte randen op de fronten (zie onderstaande foto). Het leer vond ik eigenlijk wel heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten