Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 16 april 2016

Open elementen in de keuken

In de nieuwe S11 showroomkeuken heb ik open vakken gepland tegen de muur. Gewoon om dingetjes even weg te zetten zoals je kookwekker, kookboeken of veel gebruikte mokken.


Op de EuroCucina van de week kwam ik heel veel keukens tegen waar ook van die open elementen zijn verwerkt. Ik denk dat dit nu dus in de mode gaat komen.


Je ziet die open elementen niet alleen bij Snaidero keukens, maar ook bij de andere Italiaanse merken.


Je kunt natuurlijk ook borden, glazen of je verse kruiden weg zetten op zo`n open element.


Voor verse kruiden is het natuurlijk logisch, die houden het niet lang vol in een donkere kast. Maar glaswerk of borden heb ik persoonlijk liever in een kast, komt er ook geen stof op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten