Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 mei 2016

Nieuwe showroomkeuken S15

De afgelopen dagen heel druk gehad, best veel klanten op bezoek gehad. Maar ik moest natuurlijk nog met spoed de showroomkeuken nog bedenken en bestellen voor de vrijgekomen plaats van de S15 (die keuken had ik immers verkocht gisteren). De klant die de huidige S15 keuken wilde hebben wilde de keuken héél snel gemonteerd hebben.

Ik ben er uit hoe de nieuwe keuken moet gaan worden. Daarnet heb ik dus met spoed de bestelling doorgemaild zodat de nieuwe showroomkeuken gemaakt kan worden.

Jan en Joop hebben vandaag heel hard gewerkt in Sint Annaland bij de klant van Snaidero keuken project 714. Net als in m`n nieuwe S15 showroomkeuken is bij deze keuken ook een pantrykast ingepland. Deze kast hebben Jan en Joop vandaag in elkaar gezet.

Hier onder een foto van de pantrykast in wording. De kant heeft gekozen om hier ook een kleine spoelbak in te monteren. Is natuurlijk wel handig (bij vullen van de vaatwasser moet je immers soms wat resten weggooien).


Niklas de andere monteur heeft natuurlijk vandaag ook hard gewerkt, maar daar heb ik nog geen foto`s van helaas. Niklas stuurt altijd foto`s per Whatsapp, maar m`n 8 maanden oude Iphone 6 heeft het vanmorgen begeven dus ik heb even geen WhatsApp.

Eigenlijk ook wel "grappig" om mee te maken. Als een klant soms enkele dagen op een Neff servicemonteur moeten wachten (ja ook dat komt voor helaas) vindt men dat op z`n zachtst gezegd niet zo prettig.

Maar bij m`n telefoon wordt er doodleuk gezegd dat ik wel garantie heb, maar dat m`n telefoon wel 2 weken weg is. Moet terug gestuurd worden. Heb het nu maar opdracht gegeven aan een zelfstandige reparateur (inderdaad niet onder garantie, maar wel sneller terug als het goed is).

Tenslotte nog een video over de Neff koffiemachine. In veel van m`n keukens zit zo`n apparaat en ik ben echt heel enthousiast over de nieuwe Neff koffiemachine. Hier gaat `t ie dan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten