Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 21 mei 2016

Snaidero keuken in Zeeland klaar

Gisteravond hebben Jan en Joop de Snaidero keuken opgeleverd van project 714 in Sint Annaland (Zeeland). Wel fijn dat de keuken klaar is vóór het weekeinde.


Ik heb de klant telefonisch nog even gesproken, maar het was allemaal naar wens gegaan en ze vonden het heel mooi geworden. Bovenstaande foto stuurde klant door per mail.

Een ander mailtje kreeg ik van de klant van Snaidero project 715 in Delft.

Leuk hé?!


Bij de laatste Italiaanse avond in de showroom gaven veel klanten aan zo`n Neff Teppan Yaki te willen hebben. Ik had er daarom maar 20 tegelijk gekocht (zodoende kreeg ik wat extra korting). Inmiddels zijn deze uitverkocht. Inmiddels heb ik toch maar opnieuw een Teppan bestelling ingestuurd. Ik heb het idee dat veel mensen met de Teppan aan de slag willen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten