Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 23 juni 2016

Opgeleverde Snaidero keukens online

Ik heb m`n showroom inmiddels al bijna 15 jaar, daarom stonden er nogal wat keukens op de projectenpagina van mijn website. Veel kleine plaatjes omdat het wel makkelijk moet zijn om er door heen te scrollen.

Het is niet dat ik al die projecten opeens van de site heb verwijderd, maar het leek me gewoon onoverzichtelijk geworden. Ik heb daarom een nieuwe projectenpagina gemaakt en de oude pagina op een andere locatie opgeslagen. Op de nieuwe projectenpagina met keukens staat een linkje om naar de oude projectenpagina te gaan.


Het leek me beter om nu grotere foto`s te gebruiken en gewoon minder keukens te laten zien. Mensen zien anders door de bomen het bos niet meer.

Hoe dan ook, klik hier om naar de nieuwe pagina met m`n opgeleverde keukens te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten