Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 juni 2016

Snaidero keuken in Amsterdam

Iets meer als een jaar terug heb ik in Amsterdam een keuken geleverd (project 649). Het ging toen om de S20 showroomkeuken (rvs eiland met witte hoge kasten).


De klant heeft de woning in Amsterdam waar "mijn" keuken in stond inmiddels verkocht. Ze zijn nu verhuisd naar een prachtige nieuwe woning. Gisteren ben ik er geweest om de nieuwe keuken in te meten.


Omdat de klant in de nieuwe situatie een heel hoog plafond heeft (334cm) heb ik hier opzetkasten voorgesteld. De keuken ziet er zo wat meer volwassen uit.

Ik vond het zelf wel een mooie tekening geworden, daarom wilde ik hem toch even met jullie delen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten