Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 juli 2016

Snaidero keuken Time Teak uitverkocht in de showroom

Een poosje terug had ik de S12 keuken in Time Teak verkocht uit de showroom. Dit is m`n keuken project 731. De klant woont echter in het buitenland en had de keuken nog nooit in het echt gezien.

Gisteren waren ze in Nederland en zijn ze daarom de keuken in het echt wezen bekijken hier in de showroom.


De showroomkeuken wordt bij de klant iets anders opgesteld. Hier onder de computertekening die ik heb gemaakt voor ze van de nieuwe situatie.


Vandaag heb ik de nieuwe S12 showroomkeuken besteld die terug komt op de plaats van de huidige Snaidero Time keuken. Ik hoop deze keuken dit najaar te gaan plaatsen.

Klik hier voor de andere showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten