Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 augustus 2016

Video over automatische opening van de lades

Een klant uit Den Haag heeft een S11 keuken bij me uitgezocht. Hij wilde graag ook eens mee vliegen en daarom is hij vandaag mee wezen vliegen tijdens m`n vakantie. Het was immers mooi vliegweer deze week.


Morgen hoop ik nog een weekje op vakantie naar Engeland te gaan. Dus vliegen met klanten zit er even niet in.


Tenslotte. De klant uit den Haag had trouwens de electrische opening uitgezocht voor de lades. Ik had hem vandaag echter voorgesteld om de keuken goedkoper te maken door de lades met tip-on mechanisch te openen (een soort veer). Niet persé omdat de keuken dan goedkoper is, maar omdat ik de ladebakken dan mooier vind.

Enfin. Hier onder de video over beide systemen voor automatische opening. In de video laat ik ook de verschillende ladebakken zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten