Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 12 september 2016

Snaidero keuken in Kloetinge & België

Vanmorgen zijn de monteurs Jan en Joop in Kloetinge begonnen met Snaidero keuken project 725. Allereerst moest de bestaande keuken nog gedemonteerd worden, dat kun je zien op onderstaande foto.


Voorlopig dus nog even "kamperen" voor de klant in Kloetinge, maar het is hier in Zeeland prachtig zomerweer dus dat is geen straf.

Zelf was ik vandaag een nieuwe keuken wezen inmeten in België. Een "oude bekende" deze keer; de klant die eerder al 3 keukens bij me gekocht heeft in Zuid Afrika. Ook in België hebben ze een huis en daar ook daar willen ze een mooie Snaidero keuken geplaatst hebben.

Ze vonden voor het huis in Belgie de nieuwe S13 keuken heel mooi. Deze ga ik dus intekenen voor hun ruimte. Ik heb de video van de S13 opstelling hier onder ingesloten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten