Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 september 2016

Spring afzuigkap in het zwart

Bij de nieuwe S10 showroomkeuken heb ik nu de Spring eilandafzuigkap uitgezocht. Dit is een afvoerloze afzuigkap, dus handig als je bijvoorbeeld in een appartement woont en geen kanaal naar buiten kunt maken.

De afzuigkap is deze keer in het zwart (de vorige was wit). Dit heb ik gedaan omdat de Neff inbouwapparaten tegenwoordig ook zwart zijn.


Het leek me daarom wel verstandig om een video te maken van deze afzuigkap. Deze video heb ik hier onder ingesloten. Er zat wel een soort blooper in. Maar ik heb maar bedacht om de video gewoon te laten voor wat het is. Zoiets gebeurt in de showroom ook wel als je een klant helpt toch?



Klik hier voor de showroomkeukens die nu staan opgesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten