Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 oktober 2016

15 jarig Jubileum keukenshowroom Snaidero Concept Store

Zoals ik al eerder op het blog had geschreven; m`n keukenshowroom bestaat dit jaar 15 jaar. Dv. morgenavond (21e oktober) is er daarom een receptie ter gelegenheid van dit jubileum.

De hapjes worden deze keer verzorgd door Maarten. Maarten is de Neff kok die bijvoorbeeld de video over kruidnoten voor me heeft gemaakt hier in de showroom.

De aanvang van de receptie is 18:00u.


Het idee van de Snaidero keukenshowroom had ik trouwens al best wel lang. Toevallig kwam ik een paar dagen terug nog het allereerste ondernemingsplan tegen van m`n Snaidero keukenshowroom. Dit moest ik maken voor school (MMO/Middelbaar Middenstands Onderwijs) in 1993, 23 jaar geleden dus.


Ook toen al had ik bedacht om Snaidero als merk te gaan voeren. Zelfs het keukenmodel Snaidero Ola had ik in de showroom gepland. Twee stuks zelfs. Eentje in hoogglans groen (dat was toen echt in de mode). De andere in Rosso Italia (Ferrari rood).


De uiteindelijke Ola keuken hier in de showroom ziet er toch wat meer behoudend uit zoals jullie op onderstaande video kunnen zien... Geen groen of rood maar heel beschaafd gebroken wit (Bianco Luce).



Hoe dan ook, jullie zijn van harte welkom om morgen hier het glas te heffen in de Snaidero keukenshowroom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten