Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 4 februari 2017

Neff kookplaat met geïntegreerde afzuigkap T58TS6BN0

Een poosje terug had ik al aangegeven dat de Neff T58TS6BN0 inductiekookplaat met bladafzuiging er aan zat te komen.


Deze kookplaat is een optie voor mensen die geen plafondafzuigkap of Spring eilandafzuigkap willen in de nieuwe keuken.

Zelf ben ik niet zo`n voorstander van de bladafzuiging. Het gaat namelijk ten koste van de besteklade onder je kookplaat. Je hebt meer inbouwhoogte nodig. Ook heb je ruimte nodig achter je kookplaatkast. Deze kast dient dus ingekort te worden in de diepte.

Daarnaast heb ik nog wat praktische dingetjes wat zo`n bladafzuigkap wat lastiger maakt in een Snaidero keuken. Maar dat is makkelijker uit te leggen in de showroom.

Toch kan ik me situaties voorstellen waarbij deze afzuigkap handig is. Daarom heb ik toch een video gemaakt om uit te leggen hoe deze afzuigkap werkt. Deze video heb ik hier onder ingesloten.



In de video laat ik bijvoorbeeld zien hoe de functie "AutomaticAirSensor" werkt. De afzuigkap gaat dus vanzelf detecteren of deze harder of zachter kan afzuigen aan de hand van de geur en damp die waargenomen wordt. Deze Neff kookplaat met geïntegreerde afzuigkap heeft tenslotte ook de functies van de normale dubbel Flex inductiekookplaat. Zoals bijvoorbeeld PowerMove, PowerTransfer en TwistPad Fire.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten