Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 20 maart 2017

Vliegen met klant

Een poos terug had ik een Snaidero keuken in den Haag verkocht. Had toen beloofd dat ze nog een keer mee mochten vliegen. Vandaag was het dan zo ver.


Het waaide wel heel hard, maar toch was het nog goed te doen hoor. Heb nog even een paar rondjes boven Zeeland gedaan daarnet. Mijn vliegtuig is immers best klein (ik kan maar 1 passagier tegelijk meenemen). Omdat het hard waaide kon ik (door meewind) wel heel hard vliegen (bijna 250km/u). Leuk hé?!


Straks nog even naar Rotterdam. Ik heb een keuken verkocht aan de klant van Snaidero keuken project 353 in Amsterdam. Voor het huis in Amsterdam had ik al een keer 3 keukens verkocht.

Maar nu mag ik dus ook nog een keuken leveren voor hun andere huis in Rotterdam. De klant heeft ook nog een huis in Kaapstad. Dus ik hoop dat ik daar ook nog een keer een keuken mag leveren (hahaha). Eigenlijk zou ik het best wel leuk vinden nog een keertje terug naar Zuid Afrika (daar heb ik al eerder 3 keukens gezet).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten