Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 14 april 2017

Keuken in Alkmaar ingemeten

Gisteravond heb ik de keuken van Snaidero project 767 ingemeten. Ik heb de ruimte nu in het echt ingemeten en het keukenplan ga ik nu toch iets aanpassen.


Zodra ik het nieuwe keukenplan klaar heb kan ik deze keuken met spoed bestellen. De klant heeft namelijk haast.

Wat ik van te voren niet wist is dat de klant echt op een fantastische locatie woont. Natuurlijk hadden ze het verteld in de showroom, maar als je het in het echt ziet is het toch anders. Na het inmeten ben ik nog met de klant wezen eten in een restaurant in Alkmaar (bedankt!).

De klant heeft overigens een appartement. Vanaf het dakterras zie je bijvoorbeeld het voormalige stadhuis van Alkmaar (Rijksmonument).



Hoe dan ook, ik wil jullie allemaal een fijn paasweekeinde toewensen. Tijdens dit weekend ben ik gewoon open net als anders. Alleen de koopavond vanavond (goede vrijdag) sla ik over. Zondag en maandag ben ik altijd gesloten, dus ook nu tijdens het paasweekeinde. Alvast tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten