Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 mei 2017

Snaidero keuken in Zeeland (Kloetinge)

Gisteravond ben ik naar Kloetinge geweest bij de klant van Snaidero keuken project 725. Een keuken in zwart hoogglans, eigenlijk een S11 keuken maar dan aangepast.


Ik heb de klant gesproken. Ze zijn gelukkig heel blij met de keuken. Ik heb ze gevraagd of er misschien iets was dat ze achteraf anders gedaan zouden hebben. Dit was (gelukkig) niet het geval.


De GoPro camera had ik ook deze keer meegenomen, ik hoop met een paar dagen de video wel klaar te hebben.


Volgende week hopen we de keuken van Snaidero project 761 in Arnhem uit te leveren. Deze keuken staat ingepland bij monteur Niklas. De keuken is inmiddels gearriveerd hier. Toen ik vanmorgen op de zaak kwam was de keuken al bijna helemaal gelost (bedankt Gaby!).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten