Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 13 mei 2017

Zwart hoogglans keuken van Snaidero project 725

De afgelopen week ben ik op bezoek geweest bij de klant van keuken project 725 in Kloetinge (Zeeland). Ik heb daar een video opgenomen van de keuken die ik hier onder heb ingesloten.



Deze klant in Kloetinge heeft gekozen voor een zwart hoogglans keuken op een S11 keukenopstelling. Nu zie je die kleur nog niet zo heel vaak (al begint het wel meer in de mode te raken).


Het zwart hoogglans is bij deze klant wel heel chique geworden zeg! Het past ook heel goed bij de Neff inbouwapparaten die immers ook zwart zijn tegenwoordig.

In de video kun je wel zien dat deze gemonteerd is door Jan en Joop... In het stopcontact is een radio ingebouwd en dat is zo`n beetje Joop z`n paradepaardje (hahaha).


De klant in Kloetinge heeft gekozen voor de Neff FullSteam oven. Daarom heb ik die gelijk ook maar uitgelegd.

Gaby heeft op haar beurt weer de Neff Flex-inductiekookplaat toegelicht voor de klant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten