Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 september 2017

Snaidero keuken in Arnemuiden (project 786)

In 2003 verkocht ik een Snaidero keuken in Bianco Star Metallic (wit metallic hoogglans gelakt) aan een klant hier op Arnemuiden; project 66. De apparatuur bij deze keuken was van het merk Imperial (bestaat inmiddels niet meer). Qua werkblad was gekozen voor zwart graniet.

Deze Snaidero keuken staat nog steeds hoor, maar de klant heeft inmiddels een nieuwe woning gekocht (ook hier op Arnemuiden).


Opnieuw voor een witte keuken met een donker blad gaan klinkt natuurlijk voor de hand liggend. Heel tijdloos en safe.

Maar het kan ook anders; een witte keuken met wit blad. Het probleem is echter dat een wit blad vrijwel nooit exact gelijk is aan de kleur van je witte deuren.

De onderkasten onder het witte blad doe je dan dus in een afwijkende kleur. In de showroom hier zie je vaak rvs, maar je kunt ook kiezen voor aluminium of een kleur. De klant waar het nu over gaat koos voor zwart micalak.


Voor de nieuwe woning van de klant mag ik dus zo`n keuken leveren. Het wordt Snaidero keuken project 786.

Ik heb een poosje terug bij een andere klant op Arnemuiden ook al zo`n soort keuken geleverd (Snaidero keuken project 760 in Hazenburg). Ik hoop hier de mooie foto`s binnenkort te gaan maken. Ik heb hier onder een video ingesloten van zo`n witte keuken met zwarte onderkasten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten