Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 oktober 2017

Snaidero keukens in Alu Town

Onlangs had ik geblogd over de Snaidero keuken in Alu Town. Over enkele weken hoop ik zo`n keuken in Alu Town uit te leveren bij een klant (Snaidero keuken project 783 in Bergen op Zoom).

Gisteravond heb ik weer een andere keuken in Alu Town keuken verkocht. Dit wordt Snaidero keuken project 789 in Amstelveen. Leuk toch?


Project 790 heb ik overigens vandaag verkocht. Dit wordt een Snaidero keuken in roestvrijstaal voor een klant in Driebergen. Ook heel leuk want deze klant was gestuurd door een collega die ook een keuken van mij heeft. Dit is dan weer de klant van (keuken project 696 in Bunnik. Dit is de keuken van onderstaande foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten