Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 november 2017

Snaidero Ola 20 keuken in Overveen (project 753)

Enkele maanden terug is de Snaidero Ola 20 keuken van project 753 in Overveen gemonteerd.

De klant had gevraagd of ik langs kwam, dus zo gezegd zo gedaan.


Samen met de klant heb ik dus gekookt in hun nieuwe Snaidero keuken. Ze hebben ook zo`n Neff FullSteam oven, dus piece of cake.


De klant heeft een ronde keuken bij me gekocht. Vandaar dat ook de tafel is afgerond. In in het plafond is een afgeronde verlaging gemaakt voor verlichting (zie onderstaande foto).


Ook deze keer had ik de GoPro mee. Ik probeer op korte termijn deze video op YouTube te uploaden. Ik heb op YouTube een afspeellijst met Snaidero keukens bij klanten. Daar staat bijvoorbeeld onderstaande keuken in Alkmaar op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten