Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 maart 2018

Snaidero showroomkeuken in Alu Town

Daarnet heb ik van Snaidero Italië de orderbevestiging binnen gekregen van de nieuwe showroomkeuken in Alu Town. Ik heb deze showroomkeuken besteld in de combinatie dry oak met alu town. Dus de kleuren van onderstaande foto (niet met die afzuigkap en zo hé).

Ik verwacht deze nieuwe keuken medio week 18 binnen te krijgen.


Je ziet dat de Alu Town keuken hier boven zonder greeplijst is gemonteerd. In Jip en Janneke taal; het blad ligt direct op de kast. Je werkhoogte is dan met een dun blad eigenlijk te laag voor de gemiddelde Nederlander (90cm).

Voor hier in de showroom heb ik daarom besloten om een greeplijst te monteren (omdat ik bij deze keuken ook voor een dun blad heb gekozen). Dit ziet er dan uit zoals de Alu Town op onderstaande foto. En ja, Alu Town combineert inderdaad ook goed met wit hoogglans lak.


Tenslotte. Je kunt natuurlijk ook de hoge kasten van de keuken in Alu Town geleverd krijgen. Dit zie je bij de Snaidero Alu Town keuken van project 783 in Bergen op Zoom (onderstaande video).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten